vrijdag 24 november 2017

Pop-up kaartje

Hallo lieve mensen,
Jullie weten dat ik dol ben op allerlei challenges en dit keer heb ik meegedaan aan een live uitzending van Jenine van Hobbyvision. Deze werd gegeven op 15 november.
We hebben een hele leuke pop-up kaart gemaakt. Het duurde eventjes voor dat ik hem kon afmaken omdat ik door ziekte er even uit heb gelegen, maar hij is nu eindelijk af.
 

Op de voorkant heb ik een schudgedeelte verwerkt, zoals altijd heb ik met de mallen en papier van Joy!Crafts en Noor! gebruikt. Dit keer geen ingekleurd plaatje anders zou het nog langer duren voordat ik heb kon plaatsen. Vond het wel moeilijk om dat even los te laten, vooral omdat ik het inkleuren zo leuk vind, maar op mijn volgende kaartje zit er weer een hoor. Ik ben er al mee bezig.
 

 
Hier zie je nog een gedeelte van het schudgedeelte. Ik heb een mix van groene en rode balletjes gebruikt
 
 
Het ziet er ingewikkelder uit dan het in werkelijk is hoor, het is een echte aanrader.
Hierboven zie je het middenstuk met de flapjes nog dichtgevouwen, op de foto hieronder staan de flapjes open.
Je hebt, zoals je ziet, lekker de ruimte om je uit te leven, wat ik dus ook heb gedaan.
 
 
Kijk hoe leuk hij geworden is, vind ik dan hè, LOL.
Echt  een modelletje om nog een keer te maken.
 
Leuk dat jullie de moeite hebben genomen om langs te komen en tot een volgende keer.
 
 
 
6002/0584 Kerstset 10 stuks
6002/0595 Flower round
6002/0680 Kersttak en besjes
6002/0926 One of a Kind - Sneeuwbol
6002/0944 Hulst met besjes
6011/0382 La vie est Belle - Christmas Carol
6011/0532 Papierset - Believe in the Magic
6013/Knipvellen - Seasons'Greetings


Geen opmerkingen:

Een reactie posten