zondag 5 november 2017

ITP - ATC kaartje

Vandaag is het weer de 5e van de maand, dat betekent weer een nieuwe In the Picture.
Deze maand staan de prachtige ATC papier blokjes centraal. Dit zijn mooie papier blokjes in het formaat 8,9 x 6,4 cm met prachtige fijne designs. We hebben ze in allerlei thema's zoals winter, hout, neutraal, mannen e.d.
Natuurlijk kan je ze naast de ATC's ook gebruiken op kaarten.


De dames van Joy!Crafts zijn met deze prachtige producten  aan de slag gegaan en willen jullie allerlei voorbeelden te inspiratie geven.
Wil je precies weten hoe ze het gemaakt hebben? Druk dan op de naam boven de foto op het blog van Joy!Crafts en je krijgt een blogpost te zien met alle informatie over de producten.

Onder degene die een reactie achterlaten onder dit bericht op het blog bij Joy!Crafts , verloten we  een leuke prijs!
 
 
 Een ATC kaartje is een klein kaartje met specifieke afmetingen, 64 x 89 millimeter. Meestal worden er verschillende ATC-kaarten rond een bepaald thema gemaakt. Deze kaartjes ga je dan ruilen. Op die manier worden er vaak vriendschappen opgebouwd.
Voor mij best wel een moeilijke uitdaging omdat de kaartjes zo klein zijn ( en ik hou van lekkere volle kaarten) maar ik ben met goede moed begonnen.  
 
 
Het papier is natuurlijk in mijn kleurtjes roze en paars en daar heb ik bij alle kaartjes een sierlijke rechthoek van Mery's opgeplakt. De bedoeling is dat je allemaal net even andere kaartjes krijgt maar dat ze wel op elkaar lijken. Ik heb nog een bloem (ik kon het niet laten) opgeplakt en, ook van Mery, de lieve bijtjes uitgestanst en erop geplakt.
Als laatste heb ik die lieve kleine bemoedigingstekstjes in het Duits er op verwerkt .



Het waren maar 4 kleine kaartjes maar ik heb er voor vier grote tijd inzitten, lol
 
Hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden . Ik wens jullie een hele fijne dag en graag tot een volgende keer

6002/0659 Mery's rechthoek sierlijk
6004/0020 Mery's bijtjes
6011/0410 Papierblok - Floral
6370/0052 Artificial Flowers - Roosjes kern zalm-rose-lila
6410/0452 clearstempels - spreuken Duits - Motivatie

3 opmerkingen: