maandag 24 april 2017

Speciaal voor jou

Hallo lieve dames,
 
Wat een koud weer blijft het toch hè, echt freubelweer.
Ik ben vandaag aan de slag gegaan met een kaartje met een kleurencombi die zelfs voor mij vrij onverwachts is. Paars met bruin.
Ik had met een paar vriendinnen een avondje kleuren gehad. Ze wilden heel graag leren hoe je een afbeelding met Distress inkt kon inkleuren. Dit keer had ik dus eerst het plaatje en daarbij mocht ik dan bijpassend papier zoeken...
 

Het modelletje van de kaart is een challenge die loopt op de facebookpagina van Be Challenge.
Jullie weten dat ik het leuk vind om aan challenges mee te doen.
Ik draai ze ook allemaal uit en stop ze in een multomap. Van de week deze eens doorgebladerd en zo heb ik toch wel al heel wat leuke voorbeelden van kaartjes die ik kan maken. Ik pak die map vooral als ik opeens een kaartje mag maken en een beetje inspiratieloos ben, herkennen jullie dat?
 
 
Hieronder de afbeelding die ik samen met mijn vriendinnen heb ingekleurd.
 


De bloemen heb ik gemaakt met een stans van Joy!craft die Noor heeft uitgegeven. Ik heb daarvoor wat lagen tissuepapier op elkaar gelegd en deze uitgestanst met een bloemen stans. Daarna met een splitpennetje de bloem vastgezet en de blaadjes een beetje verfrommeld.
 

 
 
Bedankt weer voor het bezoekje op mijn blog en graag tot een volgende keer!!
 
 
Lieve groet,
Elvira
 
 

60020322 Vlinders
6002/0659 Mery's rectangle gracefully
6002/0771 Bloemen
6003/0003 Floral Flourisch - Swirl
6003/0023 Vlinder
6011/0519 Papierset - Life is a Journey
6410/0013 Clear tekststempel
6500/0215 Tacky glue
8013/0024 Wit cardstock
8013/0172 Paars cardstock 15x30cm
8089/0203 Craft paper
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten