maandag 6 februari 2017

Life is like a balloon

Hallo lieve dames,
 
Vandaag heb ik iets anders dan een kaart voor jullie. Hebben jullie dat ook wel eens dat je van die leuke kleine papieren tasjes krijgt bij je aankoop nu de plastic zakken in de ban zijn. Normaal gaan die bij mij bij het oud papier maar bij een bakje koffie kreeg ik het idee om deze eens op te gaan pimpen voor een vriendinnetje die een beetje in de put zit.

 
Ik had bij Mo Maning een leuke digi aangeschaft en ik vond deze wel bij haar situatie passen.
Je beplakt eerst het hele tasje, dit heb ik in drie lagen gedaan om stevigheid te krijgen. Eigenlijk is het gewoon een grote kaart maken op een tasje.

 
Kijk eens hoe leuk die wolken bij het hondje met de ballonnen passen. Lijkt net echt of hij vliegt, vinden jullie niet ?

 
Het plaatje heb ik ingekleurd met distress inkt. Toch één van mijn favoriete kleurmiddelen. Door met verschillende kleuren laag over laag te werken creëer je de juiste kleuren. Naast het plaatje heb een randje ballonnen verwerkt .

 
De schitterende tekst nog een keer in beeld. Achter de tekst piept nog een mooie randstans uit.

 
En tot slot, het blijft een kaartje à la Elvira, een mooie toef bloemen.
 
Na dit kaartje ga ik voor de winkel Pipoos waar ik werk, wat voorbeelden maken. Ik heb al een vogelhuisje opgepimt in 'pip'-style en nu ga ik van fimo-klei vogeltjes maken. Nog een kleine twee weken en dan gaat onze winkel dicht. Dan is het even hard bikkelen en na anderhalve week openen we een hele mooie nieuwe, grotere winkel. Heb er zo veel zin in....
 
Ik vond het heel leuk dat je langs bent geweest en tot een volgende keer.
 
lieve groet,
 
Elvira
 
 
6002/0199 Clouds
6002/0474 Happy Birthday- ballonnen
6002/0646 Randstans
6002/0665 Love-air- Balloon
6003/0003 Swirl
6011/0511 Papierset - Love

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie Elvira! Leuk om zo een tasje wat je gekregen hebt her te gebruiken! Spannend he, die verhuizing, maar zo ontzettend leuk! Gaat vast goedkomen met het vogelhuisje en de fimovogeltjes ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen