maandag 30 januari 2017

The Magic of Christmas

Hallo lieve allemaal
 
Jullie weten dat ik het leuk vind om mee te doen aan een sol. Dit staat voor scrap online. Het leuke van dit, vind ik, dat je allemaal met dezelfde sketch werkt maar dat er zoveel verschillende  kaartjes uitkomen. Zo gaaf om te doen.
 
Ik heb me voorgenomen, net als vorig jaar, om van alle Sol- en challenge kaartjes een kerstkaartje te maken. Dat was vorig jaar zo goed bevallen. Aan het einde van het jaar heb je dan al wat kerstkaartjes en dan is het kerststressniveau wat lager, hahahaha....
 
Ik heb er het papier in zachte kleurtjes van 'Let it Snow' voor gebruikt gecombineerd met de ijskristallen stansen.
Omdat ik dit keer een beetje krap zat in mijn tijd en daardoor geen plaatje had kunnen inkleuren, heb ik gebruik gemaakt van de plaatjes uit het paper & pictures blok van Joy. Je hebt in het blokje ingekleurde en zwart-wit versies. Zo’n zwart-wit versie paste wel erg mooi bij het papier.
 
 
Ik heb deze blokjes in allerlei thema’s en gebruik ze gewoon veelste weinig. Moet je maar eens kijken hoe gaaf dit plaatje is. Zonde toch om niet te gebruiken.
Nog wat bloemetjes erbij en dan heb je toch weer een lief kerstkaartje. Dit keer niet in de traditionele kleuren maar volgens mij kan deze kleurtjes ook wel.
 
Leuk dat jullie weer langs zijn geweest en tot een volgende keer.
 
Lieve groetjes
Elvira
 
6002/2021 Winter Wishes - randstans
6002/2022 Winter Wishes – cirkelstans
6002/0386 Sending messages Banner
6002/0581 winter wishews  - Polar Bears
6011/0069 Paper & Pictures – Winter wonderland.
6011/0394 Papierblok – Let it Snow
8089/0213 Ribbelkarton
6410/0338 Clearstamps Banner
 
 
 
 
 

 

1 opmerking:

  1. Ik herkende de sketch meteen, Elvira! Je hebt er een prachtige winterse kaart mee gemaakt.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen